Monday, August 7, 2017

კრედიტების მინიჭების ოქმის ნიმუში

სსიპ - -----------------------------  საჯარო სკოლის პროფესიული განვითარებისა და კარიერული წინსვლის სქემაში ჩართულ მასწავლებელთა შეფასების ჯგუფის სხდომის
                                                           ოქმი N         
ქ.--------------------                                                                                                 ----- სექტემბერი 2016 წ.
სხდომის დაწყების დრო:__: __სთ.
სხდომას ესწრებოდნენ შეფასების ჯგუფის  შემდეგი წევრები:
1.1  სკოლის დირექტორი (თავმჯდომარე)
1.2  დირექტორის მოადგილე
1.3  ------------- ფასილიტატორი
1.4  --------------- ქართული ენისა და ლიტერატურის კათედრის წარმომადგენელი
1.5  --------------- მათემატიკის კათედრის წარმომადგენელი
1.6  --------------- საზოგადოებრივი მეცნიერებების კათედრის წარმომადგენელი
1.7  --------------- საბუნაბისმეტყველო მეცნიერებების კათედრის წარმომადგენელი
1.8  --------------- დაწყებითი კლასების კათედრის წარმომადგენელი
1.9  --------------- უცხოური ენების კათედრის წარმომადგენელი
1.10          --------------- სპორტისა და ესთეტიკური აღზრდის კათედრის წარმომადგენელი

შეფასების ჯგუფის სხდომას საპატიო მიზეზით არ ესწრებოდა ------ მასწავლებელი

სხდომა გახსნა შეფასების ჯგუფის თავმჯდომარემ, დამსწრე საზოგადოებას გააცნო დღის წესრიგი და  მიმართა მათ, ხომ არ სურდათ დღის წესრიგში  რაიმე საკითხის დამატება.
დღის  წესრიგი:
1.      მასწავლებლის პროფესიულ საქაღალდეში არსებული დოკუმენტების შეფასება და შესაბამისი კრედიტქულების მინიჭება.
2.      მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების ფასილიტატორისთვის კრედიტქულების მინიჭება.

კენჭი ეყარა წინადადებას დღის წესრიგის დამტკიცების შესახებ:
მომხრე:
წინააღმდეგი:

დაადგინეს:  დამტკიცდეს დღის წესრიგი წარმოდგენილი სახით.

საკითხი N1. მასწავლებლის პროფესიულ საქაღალდეში არსებული დოკუმენტების შეფასება და შესაბამისი კრედიტქულების მინიჭება.
მომხსენებელი: შეფასების ჯგუფის თავმჯდომარე ------------------------------------.

მოისმინეს:  შეფასების ჯგუფის თავმჯდომარის ქალბატონი/ბატონი -----------------------ს მოხსენება დღის წესრიგით წარმოდგენილ საკითხთან დაკავშირებით. მან შეფასების ჯგუფის წევრებს შეახსენა, რომ სსიპ მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების ეროვნული ცენტრის დირექტორის ბრძანების საფუძველზე  მასწავლებლებს ელექტორონულ სისტემაში მათთვის განკუთვნილ ელექტრონულ სივრცეში,  პროფესიულ საქაღალდეში დოკუმენტები უნდა განეთავსებინათ 2016 წლის 4 ივლისის ჩათვლით. ამ ვადის დასრულების შემდეგ შეფასების ჯგუფმა უნდა განახორციელოს მასწავლებლის პროფესიულ საქაღალდეში არსებული დოკუმენტების შეფასება. აღნიშნული შეფასების საფუძველზე უნდა მოხდეს მასწავლებლისათვის კრედიტქულების მინიჭება, რომელსაც დიდი მნიშვნელობა აქვს მასწავლებლის შემდგომი კარიერული წინსვლისათვის, ვინაიდან სწორედ მინიჭებული კრედიტქულების საფუძველზე უნდა მოხდეს მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების ეროვნული ცენტრისათვის შესაბამისი წინადადებების წარდგენა კონკრეტული მასწავლებლისათვის სტატუსის  მინიჭების, შენარჩუნებისა ან შეწყვეტის შესახებ. სსიპ მასწავლებელეთა პროფესიული განვითარების ეროვნული ცენტრის 2016 წლის 14 ივნისის „ზოგადსაგანმანათლებლო დაწესებულების მიერ მასწავლებლის შეფასების შედეგებისა და მასწავლებლისთვის სქემით განსაზღვრული სტატუსის მინიჭების, შენარჩუნებისა და შეწყვეტის შესახებ წინადადების ელექტონულ სისტემაში განთავსების ვადის განსაზღვრის შესახებ“ N135 ბრძანების პირველი პუნქტით განისაზღვრა, რომ ზოგადსაგანმანათლებლო დაწესებულება ვალდებულია უზრუნველყოს მასწავლებლის შეფასების შედეგებისა და მასწავლებლისთვის სქემით განსაზღვრული სტატუსის მინიჭების, შენარჩუნებისა და შეწყვეტის შესახებ წინადადების ელექტონულ სისტემაში განთავსება 2016 წლის 27 ივლისამდე. აღნიშნულ ბრძანებაში 2016 წლის 04 ივლისის N161 ბრძანებით ცვლილება შევიდა და მასწავლებლისთვის სქემით განსაზღვრული სტატუსის მინიჭების, შენარჩუნებისა და შეწყვეტის შესახებ წინადადების ელექტონულ სისტემაში განთავსების ვადა განისაზღვრა 2016 წლის 12 სექტემბრის ჩათვლით. ამდენად, ამ სხდომაზე განხილული უნდა იქნას ინფორმაცია თითოეული მასწავლებლის მიერ ამ პერიოდისათვის განხორციელებული სავალდებულო აქტივობებისა და დამატებითი საქმიანობის შესახებ.
საქართველოს მთავრობის 2015 წლის 20 თებერვლის N68 დადგენილებით დამტკიცებული ,,მასწავლებლის საქმიანობის დაწყების, პროფესიული განვითარებისა და კარიერული წინსვლის სქემის’’ მე-5 თავით განსაზღვრულია ის სავალდებულო აქტივობები, რომლის განხორციელებაც აუცილებელია მასწავლებლის მიერ კრედიტქულის მინიჭებისათვის. ასევე, დადგენილია კონკრეტული აქტივობისთვის რამდენი კრედიქტულაა გათვალისწინებული და რამდენი კრედიტქულის დაგროვებაა საჭირო სტატუსის შენარჩუნებისა თუ უფრო მაღალი სტატუსის მოპოვებისათვის.
შეფასების ჯგუფის თავმჯდომარემ აღნიშნა, რომ ამ ეტაპზე სსიპ ---------------------------სკოლაში არის ---- მასწავლებელი. მათგან, ---- პრაქტიკოსი, ---- უფროსი და ---- წამყვანი მასწავლებელი. აღსანიშნავია ისიც, რომ 2015-2016 სასწავლო წელი განსაზღვრული იყო მასწავლებლის შეფასების სისტემის პილოტირების წლად. ამის მიუხედავად, მასწავლებლები მეტ-ნაკლებად აქტიურად ახორცილებდნენ სხვადასხვა საქმიანობას, რასაც ადასტურებს მათ მიერ წარმოდგენილი დოკუმენტაცია. მან მოუწოდა ჯგუფის წევრებს შეეფასებინათ მასწავლებელები.
--------------------------- მოუწოდა ჯგუფის წევრებს შეეფასებინათ თითოეული მასწავლებლის მიერ განხორციელებული აქტოვობები, მასწავლებლების მიერ პროფესიულ საქაღალდეში არსებული დოკუმენტების შეფასება და კრედიტქულის მინიჭება.
შეფასების ჯგუფის წევრები დატალურად გაეცნენ თოთოეული მასწავლებლის მიერ პროფესიულ საქაღალდეში განთავსებულ დოკუმენტაციას განხორციელებული აქტივობების თაობაზე.
უფროსი მასწავლებლის სტატუსის მისანიჭებლად, პრაქტიკოსი მასწავლებლისათვის სავალდებულო აქტივობების ჩამონათვალიდან სსიპ -------------------------------- საჯარო სკოლის მასწავლებლებმა განახორციელეს შემდეგი აქტივობები:
შეფასების ჯგუფის თავმჯდომარემ ---------------------მ აღინიშნა, რომ -------------------- არის/არიან პრაქტიკოსი მასწავლებელი/მასწავლებლები. მან/მათ 2016 წლის ---------- (მიუთითეთ პერიოდი) წარმატებით ჩააბარა/ჩააბარეს საგნის გამოცდა, რაც საქართველოს მთავრობის 2015 წლის 20 თებერვლის N68 დადგენილებით დამტკიცებული ,,მასწავლებლის საქმიანობის დაწყების, პროფესიული განვითარებისა და კარიერული წინსვლის სქემის’’ მე-5 თავის თანახმად, წარმოადგენს უფროსი მასწავლებლის სტატუსის მისანიჭებლად სავალდებულო ერთ-ერთ აქტივობას და რისთვისაც მას/მათ უნდა მიენიჭოს/მიენიჭოთ 10 კრედიტქულა.
--------------------------- და ------------------------------- 2016 წლის ----------(მიუთითეთ პერიოდი) გაიარეს მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების ეროვნული ცენტრის /ან სხვა დაწესებულების მიერ ორგანიზებული პროფესიული განვითარების კურსი-------- (დაწერეთ კურსის/ტრენინგის დასახელება). აღნიშნულის დასადასტურებლად წარმოდგენილია შესაბამისი სერტიფიკატი/ცნობა. მითითებული სავალდებულო აქტივობისათვის პრაქტიკოს მასწავლებელს ენიჭება 5 კრედიტქულა.
რაც შეეხება შიდა საგაკვეთილო დაკვირვებებს, ვინაიდან გაკვეთილის შეფასების რუბრიკა ჯერ არ არის დამტკიცებული და შესაბამისად, შეფასების ჯგუფებს არ გაუვლიათ გადამზადება ამ მიმართულებით, 2015-2016 სასწავლო წლის განმავლობაში ვერ მოხერხდა შიდა საგაკვეთილო დაკვირვებების განხორციელებაამდენად, პრაქტიკოსი და უფროსი მასწავლებლები მიმდინარე წელს აღნიშნული აქტივობით ვერ დააგროვებენ კრედიტქულებს. მასწავლებლების მიერ ჩატარებულღიაგაკვეთილებვერ ჩაითვლება შიდა საგაკვეთილო დაკვირვებად, რადგან არ არის დაცული შესაბამისი პროცედურები და შეფასების ჯგუფს გაკვეთილის შესაფასებლად არ გამოუყენებია შეფასების სტანდარტიზებული ინსტრუმენტი.
მასწავლებელთან შეთანხმებით გაკვეთილზე დაკვირვება განხორციელდება 2016-2017 სასწავლო წლიდან და შესაბამისი კრედიტქულები მიენიჭება შესაბამისი შეფასების საფუძველზე.
გარდა ზემოაღნიშნული სავალდებულო აქტივობებისა მასწავლებლების მიერ განხორციელდა შემდეგი დამატებითი საქმიანობები:

სკოლის მასწავლებლებმა, საქართველოს  განათლებისა და მეცნიერების მინისტრის 2016 წლის 04  აპრილის N279 ბრძანებით დამტკიცებული პროგრამების შესაბამისად, გაიარეს პროფესიული განვითარების კურსი. კერძოდ:
1.      გერმანული ენის მასწავლებელმა -------------------------მ ,,გოეთეს ინსტიტუტის“ მიერ ორგანიზებული საკრედიტო პროგრამა  ,,გერმანული ენის მასწავლებლების პროფესიული განვითარება“, რისთვისაც მას უნდა მიენიჭოს 1 კრედიტქულა.

2.      სამოქალაქო განათლების მასწავლებელმა ---------------------მ - ,,PH Inernational საქართველოს“ მიერ ორგანიზებული საკრედიტო პროგრამა ,,სამოქალაქო განათლების მასწავლებლების პროფესიული განვითარება“, რისთვისაც მას უნდა მიენიჭოს 3 კრედიტქულა.

3.      დაწყებითი საფეხურის მასწავლებლებმა --------------------------მ - ,,ქემონიქსი - საქართველოს“ მიერ ორგანიზებული საკრედიტო პროგრამა ,,დაწყებით საფეხურზე ქართული ენის, ქართულის,  როგორც მეორე ენისა და მათემატიკის მასწავლებლების პროფესიული განითარება“, რისთვისაც მას უნდა მიენიჭოს 2 კრედიტქულა.
4.      მოხალისე მასწავლებლებთან ერთად მომუშავე ინგლისური ენის ადგილობრივმა მასწავლებელმა ------------------------მ - ,,აშშ მშვიდობის კორპუსი საქართველოში“ მიერ ორგანიზებული კრედიტქულების პროგრამა ,,ინგლისური ენის მასწავლებლების პროფესიული განვითარება“ და სსიპ განათლების ხარისხის განვითარების ერონული ცენტრის მიერ ორგანიზებული საკრედიტო  პროგრამა ,,ინგლისური ენის მასწავლებლების პროფესიული განვითარება“, რისთვისაც მას უნდა მიენიჭოს 1 კრედიტქულა.
5.      საზოგადოერივი მეცნიერებებისა და საბუნებისმეტყველო მეცნიერებების მასწავლებლებმა -------------------------------მ -  ,,ეკოვიჟენი - კავშირი მდგრადი განვითარებისთვის“ მიერ ორგანიზებული საკრედიტო პროგრამა ,,საზოგადოებრივი მეცნიერებიბისა და საბუნებისმეტყველო მეცნიერებების მასწავლებლების პროფესიული განვითარება“, რისთვისაც მას უნდა მიენიჭოს 3 კრედიტქულა.

აღნიშნულის დასადასტურებლად პროფესიულ საქაღალდეში წარმოდგენილია შესაბამისი სერტიფიკატი/ცნობა.

----------------------- პროფესიული განვითარების მიზნით - --------- (პერიოდი) მონაწილეობა მიიღო კონფერენცია/სემინარში. მის მიერ წარდგენილი იქნა მოხსენება/პრეზენტაცია თემაზე ---------------------------. აღნიშნულის დასადასტურებლად მასწავლებლის მიერ წარმოდგენილი იქნა კონფერენციის დღის წესრიგი და მოხსენების ელექტრონული ვერსია. აღნიშნული საქმიანობისათვის მასწავლებელს ენიჭება 1 კრედიტქულა.
ან მასწავლებელმა მონაწილეობა მიიღო სასწავლო რესურსის შექმნაში, კერძოდ იგი არის------------------სახელმძღვანელოს თანაავტორი /ან გამოქვეყნდა სტატია ,,----------სათაური“ (სად გამოქვეყნდა) (იმ შემთხვევაში თუკი გამოქვეყნდა სტატია ენიჭება 1 კრედიტქულა, მეთოდური ლიტერატურის შექმნისათვის-2 კრედიტქულა, გრიფმინიჭებული სახელმძღვანელო-4 კრედიტქულა)
ან 2016 წლის ---- ------------ სსიპ ---------------------------- სკოლაში სტუდენტების მიერ პრაქტიკის გავლის სურვილით მომართა სსიპ ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტმა. სკოლასა და უნივერსიტეტს შორის გაფორმდა ურთიერთთანამშრომლობის მემორანდუმი. მემორანდუმის ფარგლებში სკოლამ მიიღო ---- სტუდენტი, რომლებიც გადანაწილდნენ --- უფროს  მასწავლებლებზე. ვინაიდან სტუდენტების ან/და მასწავლებლების კონსულტაციისათვის უფროსი მასწავლებლებს ენიჭებათ 2 კრედიტქულა, --------------------- და ---------------------- მასწავლებლებს  უნდა მიენიჭოთ --- კრედიტქულა.

ასევე,   როგორც მოგეხსენებათ   ,,მასწავლებელთა საქმიანობის დაწყების, პრფესიული  განვითარებისა  და კარიერული წინსვლის სქემის“   ფარგლებში  სსიპ მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების ეროვნული ცენტრის მიერ 2016 წლის ----  -----------------------ს  ორგანიზებულ იქნა ტრენინგები.  აღნიშულ აქტივობებზე  დასწრებისთვის მასწავლებლებს, როგორც შეფასების ჯგუფის წევრებს  ----------------------------------------------ს მიენიჭათ 0,5 კრედიტქულა.
შეფასების ჯგუფის თავმჯდომარემ შეფასების ჯგუფის წევრებს მოუწოდა კენჭი ეყარათ წარდგენილი საკითხისთვის.

კენჭისყრის შედეგები:
მომხრე - -----
წინააღმდეგი - -----

შეფასების ჯგუფმა კენჭისყრის შედეგად დაადგინა:

1.      სსიპ ------------------------------- საჯარო სკოლის მასწავლებლებს მიენიჭოთ კრედიტქულები დანართის შესაბამისად;
2.      განხორციელდეს მინიჭებული კრედიტქულების ელექტრონულად eschool.emis.ge-ის მონაცემთა ბაზაში ასახვა.

საკითხი N2.  მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების ფასილიტატორისთვის კრედიტქულების მინიჭება.
მომხსენებელი:  შეფასების ჯგუფის თავმჯდომარე ------------------------------------.
მოისმინეს:  შეფასების ჯგუფის თავმჯდომარის ქალბატონი/ბატონი -----------------------ს მოხსენება დღის წესრიგით წარმოდგენილ საკითხთან დაკავშირებით.
მან პროფესიული განვითარებისა და კარიერული წინსვლის სქემაში ჩართულ მასწავლებელთა შეფასების ჯგუფს  მოახსენა, რომ  საქართველოს მთავრობის 2015  წლის 20 თებერვლის N68  დადგენილებით განსაზღვრული ,,მასწავლებელთა საქმიანობის დაწყების, პრფესიული  განვითარებისა  და კარიერული წინსვლის სქემის“   შესაბამისად  მასწავლებელს  დამატებითი საქმინობისთვის, კერძოდ  ფასილიტატორობისთვის  ენიჭება 3 კრედიტქულა (ფასილიტატორობის თითოეული წლისათვის -  1  კრედიტქულა).
აღნიშნულიდან გამომდინარე მასწავლებელთა შეფასების ჯგუფის წევრს -----------------------------------ს  ფასილიტატორობისთვის ენიჭება 1  კრედიტქულა.
შეფასების ჯგუფის თავმჯდომარემ შეფასების ჯგუფის წევრებს მოუწოდა კენჭი ეყარათ წარდგენილი საკითხისთვის.

კენჭისყრის შედეგები:
მომხრე - -----
წინააღმდეგი - -----

შეფასების ჯგუფმა კენჭისყრის შედეგად დაადგინა:

ცნობად იქნეს მიღებული მასწავლებელთა პროფესიული  განვითარების ფასილიტატორ  -----------------------------------სთვის 1   კრედიტქულის მინიჭების საკითხი.

დღის წესრიგით გათვალისწინებული საკითხების ამოწურვასთან დაკავშირებით სხდომა დახურულად გამოცხადდა.
სხდომის დასრულების დრო: __: __სთ.

სხდომის თავმჯდომარე:                                                         ---------------------------
სხდომის მდივანი:                                                                   ---------------------------


No comments:

Post a Comment